Italien höst 2007 - Forum

2007-03-27 19:59   Emma J
Någon som ska plugga Italienska i Italien till hösten? Jag funderar på att åka till Florens, ska visst vara mycket ungdomar där! Hör av dig isåfall! Skulle också gärna prata med någon som HAR varit där för att se hur det är. Tacksam för svar!!

Florens
2007-05-01 23:25   Tess
Hej Emma! Jag kommer förmodligen att plugga i Florens också till hösten 2007. Blir första gången för mig som jag pluggar utomlands. Har du pluggat utomlands innan? Jag ska läsa en ett årig utbildning inom Inrednings design. Hör gärna av dig! Kram Tess

Italien
2007-06-19 23:40   Karin
Hej!! är också himla sugen på att plugga italienska, har du bestämt något än? har dock planer på att åka till rom, men florens verkar samtidigt helt undebart! hur har du gått tillväga!? Hör gärna av dig!

Hej
2007-07-13 23:41   Kristofer
Hej, jag är nyfiken, vill också plugga exakt de du gör, hur gick du till väga, vad kostar de? Jätte snällt om du svarar... MVH/Kristofer

Ang: Italien höst 2007
2007-08-13 09:32   karro
hej hej jag funderar på att sticka ner till italien (florens) och lära mig italienska! tror att jag åker i oktober! när hade du tänkt att åka?

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in