Hur är det med loven på vet. utbildningen? - Forum

2007-07-31 10:26   LR
Hej! Ska börja i Ungern nu till hösten på vet. utbildningen. Är det någon som går där som kan svara på om man kan sitta hemma i sverige under de 6 veckorna kring jul som man har tentamenläsning? Hur långt sommarlov har man? Lotta

Vet med i Ungern
2007-08-15 17:45   Pia Prestmo
Angåande exmen i desember så e det inte valig att sitte hjemme og plugga. Noen av provene kan man velge dato på, og noen inte. Dom fleste brukar gjøre seg av med noen prov innan jul og reise hjem till ex 20. des, og så ta fatt på resten i januar. Mange stryker på første forsøk og måste derfor ta prov om igjen efter jul. Systemet her i Ungern e komplisert... Generelt kan jeg si at om man gjør det bra på skolan får man mere ferie. Jeg skal begynne i 2. klasse vet nu i høst (jeg er från norge). Håppast dette var til hjelp! pia. Ps. Om du letar efter boende og e interesserad i å dele har jeg ett ledigt rum i min lagenhet. Du kan jo høre av dig till min mejl: piaprestmo@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in