Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona! - Forum

2008-07-09 17:51   Linda
Letar du efter boende i Barcelona? I så fall kan du kontakta mig! Jag har en ljus, rymlig, fräsch och fin lägenhet till uthyrning i Barcelona. Du kan hyra antingen hela lägenheten eller enbart en del av den (tex rum). Jag hyr ut till både dig som söker boende för antingen längre eller kortare perioder. Tveka inte att kontakta mig via mail hejsanhej123@hotmail.com Ha det bra! /Linda

RE: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-07-14 13:09   Tess
Hej! JAg ska läsa vid IED nu till hösten och letar boende i Barcelona. JAg ska i så fall hyra från Oktober till Juni 2009. Hur mkt är det i hyra och vart ligger den?? TAcksam för svar! HA det så bra! Therese

RE: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-07-14 14:07   Amanda
post Hallå där! Mitt namn är Amanda. Jag är mycket intresserad av ett rum i en lägenhet i Barcelona. Har planer på att återvända till min favorit stad och för att jobba på obestämd tid. Bodde och pluggade där i fyra månader förra året. Skulle vilja veta lite mer om lägenheten, var den ligger, hur många som bor där för tillfället och vad det skulle kosta att hyra att rum? Vad gör du nu, jobbar du eller pluggar du? Hur länge planerar du att bo i Barcelona? M.V.H Amanda Elghag

RE: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-07-14 14:09   Amanda
post Hallå där! Mitt namn är Amanda. Jag är mycket intresserad av ett rum i din lägenhet. Jag har nämligen planer på att återvända till min favorit stad för att jobba på obestämd tid. Bodde och pluggade där i fyra månader förra året och blev förälskad i staden. Jag skulle vilja veta lite mer om lägenheten, var den ligger, hur många som bor där för tillfället och vad det skulle kosta att hyra ett rum? Vad gör du nu, jobbar du eller pluggar du? Hur länge planerar du att bo i Barcelona? M.V.H Amanda Elghag

RE: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-07-23 16:45   Linda
Hej Amanda! Skriv ett mail till mig på hejsanhej123@hotmail.com och berätta lite om dig själv samt nár du palnerat att komma och så vidare. Ha det bra!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in