Engelska förslag ? - Forum

2005-09-17 16:01   Linda
Ska plugga Engelska nu i januari, men mina planer på land/ort gick precis galet. Skulle otroligt uppskatta förslag o tips! :) Många säger Brighton, Bournemouth, Malta... Just nu är jag bara helt vilse o iomed att tiden är ganska knapp, blir jag glad för alla svar :) Tanken är att vara borta 1 termin. Har du varit någonstans o trivdes kanon, eller ska någonstans i januari.. Hör gärna av dig!

Ang: Engelska förslag ?
2005-10-03 21:36   Veronica
Hej Linda! Ska själv till England i januari och plugga, en termin. Kommer att åka till brighton där jag varit flera gånger förut. Det är en super nice stad som man sällan ogillar. Om du inte redan har fixat med boende så har jag eventullt en 1:a att dela eller rum i större lägenhet. Jag tycker absolut att du ska åka till brighton det är en jättemysig stad! hör gärna av dig om du är intresserad av att dela boende. hälsningar veronica

Ang: Engelska förslag ?
2005-10-06 22:09   Linda
Hej Veronica! Så det är en bra stad !? hmm.. Nu har jag anmält mig till Malta, St Julians men vet inte om det känns 100. Hur kommer det sig att du åker igen om du varit där tidigare? Andra studier? Mvh /Linda

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in