Dela lagenhet i Barcelona sep/dec - Forum

2006-09-07 20:32   Marie och Louise
Hej! Tva tjejer som ska lasa spanska pa enforex under hosten 2006, ar nu pa plats och letar lagenhet! Letandet gar sadar och undrar nu darfor om det finns nagon/nagra som vill vara med och hitta en lite storre lagenhet och sedan dela pa kostnaden!!! hade varit toppen!

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-08 09:37   Sophie
Hej! Jag åker själv ner den 16/9 för att även jag börja på Enforex den 18:de.. Har inte heller hittat boende än!! Börjar få lite smått panik! Var bor ni nu? Hittar ni nåt större så är jag gärna med och delar! Maila mig på sophie_seger@spray.se

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-14 12:21   Magnus
Hejsan, Maila mig sa kanske vi kan fixa ngt ihop! class3@hotmail.com //Magnus

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-15 10:17   Ann
Hej!! Ann heter jag är 23 år o kommer från Göteborg! Ska läsa på universitetet IED design marknadsföring o kommunikation! Börjar få lite småpanik nu kommer ner den 5 okt och kommer stanna till slutet på juni !! Behöver hitta en lägenhet och gärna någon/några att bo med så man kan få lite större!! Om någon är intresserad att dela så hör av er till mig! Har lagt ut krokar om lägenhet lite överallt dock utan lycka!! Kommer bli riktigt gryyymt i Barcelona!!! ;-) Hör av er till mig på mail anniie83@hotmail.com

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-19 11:22   Per
Hej. Vi ar tre personer som just har kommit hit. Vi laser pa enforex till 15 december. Vi ar garna med och delar lagenhet med er. Vi ar tva killar och en tjej. Vi har letat lagenhet utan resultat och borjar nu fa lite panik ;) Det skulle vara skont att bo manga o dela pa hyran. MVH / Per, Albin o Matilda

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-20 20:57   Per Fernstrom
Hej! Vi har nu hittat en lagenhet som ar jattefrasch. Den ar pa 100 m2 och har allt man kan onska (tva badrum, valdigt centralt lage mm). Hyran ligger pa ca 280 euro per person. Hor av er! / Per, Albin o Matilda

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-22 19:33   louise
hej!!!! exakt var ligger lagenheten (narmaste metro), ar det 280 per person for ett gemensamt dubbelrum eller for vars ett rum????? vart nr ar 696068113, eller kan ni maila pa louisenoren@yahoo.se ps. gar ni pa eftermidagan eller formiddagen pa enforex???

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-23 13:29   marylou
hej finns det fortfarande mojlighet att dela lagenhet om sa ar fallet kan ni val maila pa louisenoren@yahoo.se... ha en toppen helg!!!

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-23 15:39   Sophie
Hej Per! Jag laser ocksa pa enforex och letar fortfarande ett rum. Har ni ett rum att hyra ut i eran lagenhet? Ring mig garna isafall!!! tel. 0034 663364086 Mvh Sophie

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-09-23 16:28   Linn Ahlnäs

Per, Albin och Matilda!!! Jag är verkligen, verkligen jätte intresserad, jag har redan skrivit här en gång, men kan ni snälla höra av er till mig. Jag kommer på lördag och kan betala hyra redan då! Snälla, snälla hör av er!! Jag är 20 år och ska plugga spanska i 4 månader minst. Ni har min e-mail adress, om jag får eran kan jag eller ni skriva telefon nummer sen så kan vi höras! Ha det bra!!/Linn


Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-10-02 17:23   joanna
hej alla! jag åker ner till barcelona nästa helg, och undrar om det är så att det finns nån om är intresserad av att dela lägenhet med mig? eller om nån redan har en, och har ett rum över... hör gärna av er!! joanna j.oanna@hotmail.com

Ang: Dela lagenhet i Barcelona sep/dec
2006-10-04 13:00   linn

Hej marie och Luise! Jag ar garna med och delar!! Jag bor just nu pa hostal, ska vara har tills 10 februari men om ni ska vara har langre eller kortare spelar ju ingen roll hor garna va er!!! 0046706701044 eller linn_sundstrom@hotmail.com mvh/Linn.


BO Med Mig =)
2007-07-30 17:23   Erika
post Hejsan, jag heter Erika och ska börja på IED i Barcelona den 15 okt. har inte den minsta kunnskap om staden och skulle gärna dela boende med någon/några. Behöver DU/NI en rumskamramt så maila mig eller lägg till på msn. erikan_86@hotmail.com

Boende i Bcn
2007-08-08 19:05   Ines
Hej jag har ett rum ledig i min lägenhet som ligger direkt vid Bcn stranden. Kontakta mig på e-mail srce77@hotmail.com Ines

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in