Dela Lagenhet i Barcelona - Forum

2006-09-19 11:40   Per Fernstrom
Hej Vi ar tre personer (tva killar o en tjej) som har hittat en mkt frasch femma i centrala Barcelona som vi garna delar med tva andra. Lagenheten ar pa 100 m2 med tva badrum, kok, tvattmaskin o aircondition. Lagenheten har tva dubbelrum o ett enkelrum. Hyran ligger pa 1300 Euro for hela lagenheten. Vi delar lika pa fem. Vi har lagenheten fram till 15 december. Vi ser fram emot att hora av er / Per, Albin o Matilda

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-09-22 16:50   Maria
Hej! Jag sag ert inlagg pa resfeber.se! Vi ar tva tjejer som valdigt garna vill dela denna lagenhet med er! Vi ska ocksa aka hem runt den 15/12 sa det skulle vara perfekt for oss! Jag, Maria ar 25 ar och Marielle ar 24 ar. Vi kommer fran Stockholm och laser pa Bygg-och fastighetsekonomi pa KTH. Mellan den 30/9 och 15/12 ska vi skriva vart examensarbete pa ett fastighetsbolag i Barcelona! Hor garna av er snart till burman.maria(at)gmail.com! MVH Maria Burman ps. Vi ar i Gibraltar i helgen men jag ska forsoka kolla mailen dar.ds

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-09-23 00:26   anna och kristofer
Hej! Vi är jätte intresserade av att dela lgnh med er! VI bor just nu i gran de gracia i ett rum men han vi hyr av kommer tillbaks den 1 okt så då måste vi flytta ut. Vi är ordningsamma och sociala och ska plugga spanska här nere och göra musik. skriv ett inlägg så kan vi ju maila eller träffas om ni är intresserade! MVH anna och kristofer

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-09-23 21:09   Marie o Louise
Vi har forsokt komma i kontakt med er under flera dagar. Snalla hor av er via e-mail pa johansson.marie@home.se eller nummer (+34)696068113, vare sig beskedet ar positivt eller negativt! Ha det gott!

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-10-01 16:14   jessika
undrar om ni har ett rum ledigt? hyra? mvh, jessika

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-10-06 15:32   Anton
Jag är i barcelona nu och söker nágon stans att bo fram till de 11:e november. Har ni fortfarande nágon ledigt rum? Jag kan flytta in idag isf. Jag är frán växjö och är i barcelon för att läsa spanska, ta det lugnt och ha kul! min e-mail är: anton.barck@hotmail.com

Ang: Dela Lagenhet i Barcelona
2006-10-08 03:06   Fia
Hej Jessica! Jag åker ner till Barcelona om en vecka, om du är intresserad av att dela lägenhet så får du gärna höra av dig på sofiapetersson606@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in