Dela boende i Los Angeles! - Forum

2008-01-05 23:02   Becca
Hejsan! Jag ska studera lite film och teater på santa monica college till hösten 2008 och nu undrar jag om det är någon som har lust att dela boende med mig? Är väldigt intresserad av att hitta vänner också såklart! :) Hör mer än gärna av dig om du känner dig intresserad! MVH Becca

Ang: Dela boende i Los Angeles!
2008-01-10 00:13   Los angeles
Hej! En kompis (amerikan) som bor i LA håller på leta lgh åt mig i Santa Monica. Säg till om du vill dela. Alltid kul att träffa andra svenskar ju. Jag ska dit och ta musiklektioner. Mvh Ola

RE: Dela boende i Los Angeles!
2008-11-12 19:35   Alin
Hej, Är en 25-årig tjej från Stockholm. Jag ska tillbaka till L.A nu till VT-09 och läsa en 4-årig dietistutbildning, varav 2 år på SMC. Bodde i Venice förra året och delade ett hus med två killar och en tjej. Det fungerade hur bra som helst och var dessutom riktigt kul. Är det någon som är intresserad av att dela boende så kan ni väl höra av er. Jag åker den 2 februari och bor då hos några bekanta den första tiden, medan jag letar boende. MVH, Alin

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in