dela boende i aix-en provence? - Forum

2006-07-08 23:47   emelie
hej! Jag ska plugga franska i aix-en provence i höst och kommer åka ner i mitten september för att stanna fram till 19 januari. Skulle gärna dela boende med någon under denna period, så om någon är i en liknande situation och också letar någon att dela bostad med, hör gärna av er till mig! Mvh Emelie min mailadress är: emmegunnarsson@hotmail.com

Ang: dela boende i aix-en provence?
2006-07-25 19:17   rosina
hej! jag ska också plugga franska i aix på cezanne universitetet. har du fixat bostad än? Jag skulle tycka det var kul att dela! min mailadress är rosinadja@hotmail.com

Ang: dela boende i aix-en provence?
2006-07-31 17:21   Charlotte stockholm
hej! jag ska också läsa på paul cezanne universitetet, ska ni båda det? jag har heller inte heller bestämt boende, mest kollat runt. ni kanske har lust å ha kontakt lite, inte bara angående att dela bostad? vart i sverige bor ni, ålder? mvh/ Charlotte, charlotte_goransson@hotmail.com

Ang: dela boende i aix-en provence?
2006-07-31 17:37   emelie
Hej Jag har hittat två tjejer att dela med redan tyvärr. Men, hur går det för dig med bostadsletandet! hade varit kul att hålla kontakten oavsätt för tips osv! hälsn Emelie, min meljadress är emmegunnarsson@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in