Bostad i Paris - Forum

2005-12-14 14:12   Magnus
Hej, Skall göra praktik på svenska ambassaden i Paris januari - juni 06. Söker således en lägenhet alt. någon jag kan dela lägenhet med. Är 24 år. magno674@student.liu.se /Magnus

Ang: Bostad i Paris
2005-12-29 00:49   Kerstin
Hej Magnus! Jag flyttar ner till Paris nu i slutet av januari. Ska läsa franska fram till 1 juni, men stannar eventuellt längre. Jag skulle gärna dela lägenhet med någon. Har du hittat något än? Jag har eventuellt tänkt att leta när jag är där, det känns lite enklare. Men du kan ju höra av dig! Kerstin (22)

Ang: Bostad i Paris
2005-12-31 17:33   Hej Kerstin
Hejsan, läste att du ska läsa franska i Frankrike... är själv intresserad av att göra något sånt men är lite vilse hur man ska gå tillväga? Vad utbildningen heter osv? Tack på förhand!

Ang: Bostad i Paris
2006-01-23 14:31   Eva
Hejsan, Detta svar kanske kommer lite sent,men jag letar efter nagon att dela lghet med i Paris. Hor av dig om du fortfarnde ar pa jakt : eva@lengquist.se Ar 19 ar, jobbar just nu pa en restaurang i Paris. Har de senaste manaderna praktiserat pa franska isntitutet och ambassaden i Stockholm, efter en fransk studentexamen. Halsningar Eva

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in