BOENDE MALAGA VT-07 - Forum

2006-10-04 22:35   PERNILLA
Hej. Jag hade tänkt plugga spanska i MALAGA från och med februari 2007 och tre månader frammåt. Vet du något om billiga studentrum eller kanske rent av har ett rum att hyra ut till så hör gärna av dig! vet du någon man kan kontakta så är jag tacksam för info:n! Hälsningar PERNILLA

Ang: BOENDE MALAGA VT-07
2006-10-16 18:15   lovisa
hej! jag bodde i malaga i våras. allt e löjligt lätt att fixa där nere. dessutom mycket billigare att ordna där nere... finns lägenhetsannonser i alla tidningar där och så star det "att hyra" och telefonnummer på lägenheters fönsterna överallt där. åk ner först så lovar jag att det löser sig. ta in på nåt hostel så länge bara. dessutom börjar det en gratis utbildning där varje vår i februari som typ staten ordnar. den håller på i 4 mån och sen får man diplom efter det. kostar typ 65 euro för varje vardag i tre timmar på förmiddagarna i 4 månader. det e ju typ nada! escuela de lengua tro jag den heter. jag han åka hem innan första lektionen men mina vänner gick den och det verkar bra. /Lovisa

Ang: BOENDE MALAGA VT-07
2006-12-28 08:29   Hej
http://www.sydkusten.es/ Du kan annonsera och leta dig vidare från den här sidan. Hör av Dig om du vill ha mer hjälp eller hjälp med jobb på solkusten. (Jag har bott i Malaga ett halvår) :-) Vänligen/Micke

Ang: BOENDE MALAGA VT-07
2007-02-24 11:28   Sofie Karlström
HEJ! Du LOVISA som skrev om det där gratiskursen i Malaga! Kan du inte berätta mer? Maila mig gärna på sofiekarlstrom@hotmail.com. Kram!

Ang: BOENDE MALAGA VT-07
2007-02-27 20:58   Martin
Hejsan! Jag har ett rum ledigt från början av Mars i malaga. Eftersom min rumskompis ska resa till Asien. Lägenheten är belägen 3 minuter från Plaza de merced och cirka 5 minuter från huvudgatan. Alltså ganska schysst läge. Hyran 225 E /månad Ring eller maila Mvh Martin martine_din@hotmail.com +34 (6)91 979 511

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in