Boende i Paris våren 2009 - Forum

2008-12-09 15:42   Lisa
Hej. Jag skall åka till Paris i slutet av januari för att plugga franska där i 3 månader. Någon som är där samtidigt och har lust att dela boende? Eller är det nån som har tips på hur man skall göra för att så snabbt och smidigt som möjligt hitta någonstans att bo? Vet att det är dyrt i Paris så jag delar gärna med någon, kille eller tjej spelar ingen roll, men gärna mellan 18-22 år. Ha det bra.

RE: Boende i Paris våren 2009
2008-12-11 23:54   Lisa
post Hej! jag ska också dit i slutet av januari, dock stannar jag till slutet av maj. Är på att dela boende, om du hittar ngt. jag letar själv dag och natt. jag är 19, fyller 20 i december. ska gå på sorbonne. eh, ja, vi hörs! /lisa (hehe)

RE: Boende i Paris våren 2009
2008-12-22 23:12   Ida
Hej! Jag letar också som en galning efter lägenhet i Paris. Ska läsa franska på Sorbonne från feb till slutet på maj. Hur går det för er? Har ni nå tips på billigt boende? Mvh //Ida

RE: Boende i Paris våren 2009
2009-01-22 13:28   Felicia
Hej tjejer! Jag har en lagenhet i Paris pa 33 kvadratmeter (nara tunnelbanestationen Nation), vilket inkluderar tva rum, ett kok och ett litet badrum. Eftersom att hyran ar sa hog och jag lever pa en tajt budget letar jag nu efter nagon att dela lagenheten med. Manadshyran per person skulle vara 450 euro och en deposition pa en manadshyra skulle goras i borjan. Det som tillkommer ar el och telefon som ar installerat i lagenheten. Sjalv ar jag ar en tjej pa tjugo ar som studerar psykologi och business pa ett amerikanskt universitet i centrala Paris. Jag soker en ordningsam och trevlig tjej att dela boende med. Vid intresse maila garna felicia_blocket@hotmail.com. Mvh Felicia

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in