Boende i Nice sommaren -07!! - Forum

2006-12-28 17:56   sofie
hej! Jag och en kompis ska åka till Nice och plugga franska i sommar och letar efter ett billigt boende! (Tänker åka ner perioden maj-sep/okt) Kan tänka oss i princip allt! Om någon vill dela lägenhet så är det också välkommet! Hoppas på svar snarast! Maila mig gärna på axelssonsofie@hotmail.com Kram!

Ang: Boende i Nice sommaren -07!!
2006-12-29 20:47   Louisa
HEJ!!! vad glad jag blir!! jag och min pojkvänn har kommit in på en skola i NIce med STS m,en bara en av oss har fått studie lån av CSN... vi har redan fått allt av våra föräldrar en bil att åka ner med, en resa betald med båtresan över till tyskland och allt.. men ingen lägenhet och vi åker redan den 3 januari. vet inte vad vi ska ta oss till vi delar gärna eller om ni fått tag på något bra boende redan så är jag tacksam för tips. mitt numer är 0736317641. jag är 19 år och min pojkvänn 25. tack

Ang: Boende i Nice sommaren -07!!
2006-12-30 14:47   Sofie
Åh vad kul att du svarade! Vi delar jättegärna med er! Det blir ju mycket mycket billigare att dela på en studio 4 pers, än 2 personer. Det gör mycket! Hur länge hade ni tänkt att vara där nere? Är ni där över sommaren med? Om, så kom jag på en grej. Ni kan ju leta reda på något där nere som passar er två temporärt och vill ni så kan ni ju försöka hitta något som passar 4 personer så kan vi ju "flytta ihop" i maj! Tills dess, ett tips är www.nicetourism.com där det är folk som hyr ut rum i typ deras hus fattar jag det som. Det blir ganska dyrt, men på vissa kan man vara fyra st och då blir det ju bra om man delar. Vad har du för mailadress så kan vi ju hålla kontakten! Vi kan ju leta hemifrån med och höra av oss när vi hittar något bra! Hoppas vi hörs snart! Kram Sofie

Ang: Boende i Nice sommaren -07!!
2006-12-31 14:35   sofie
Ang: Boende i Nice sommaren -07!! 2006-12-30 Åh vad kul att du svarade! Vi delar jättegärna med er! Det blir ju mycket mycket billigare att dela på en studio 4 pers, än 2 personer. Det gör mycket! Hur länge hade ni tänkt att vara där nere? Är ni där över sommaren med? Om, så kom jag på en grej. Ni kan ju leta reda på något där nere som passar er två temporärt och vill ni så kan ni ju försöka hitta något som passar 4 personer så kan vi ju "flytta ihop" i maj! Tills dess, ett tips är www.nicetourism.com där det är folk som hyr ut rum i typ deras hus fattar jag det som. Det blir ganska dyrt, men på vissa kan man vara fyra st och då blir det ju bra om man delar. Vad har du för mailadress så kan vi ju hålla kontakten! Vi kan ju leta hemifrån med och höra av oss när vi hittar något bra! Hoppas vi hörs snart! Kram Sofie Sofie

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in