Boende i Nice - Forum

2005-03-29 12:59   Fredrik
Hej! Jag är en kille på 21 år som har tänkt att åka till Nice och plugga franska i sommar (13v) och är nu ute efter ett ganska billigt boende. Jag hade tänkt mig att hyra en studio men kan också tänka mig att dela lägenhet med någon. Om det är någon son har ett tips på var man kan hitta ett bra och billigt boende eller om det är någon som också letar efter en rumskompis att dela hyran med så får Ni gärna höra av Er. Jag bor i Stockholm och poluggar ekonomi och juridik på universitetet. MVH Fredrik

rumkompisar?
2005-05-01 20:14   Lollo
Hej! Vet inte om du kanske redan hittat boende men annars så e jag å en kompis intresserad av att hitta nån att dela en studio med... Vi pluggar affärsjuridik i Linköping och har för avsikt att stanna minst 7 veckor.... beror på om vi hittar nåt jobb... vi har bara bokat språkskola för 3 veckor som det e nu... Hör av dej om det låter intressant! Kram Lollo

RE: rumskompisar
2005-05-02 14:29   Fredrik
Jag fixade precis boende så det är inte så aktuellt längre, men tack ändå. Det blir nog inga problem för er att hitta folk som vill dela, det verkar finnas ett stort intresse, även om det börjar bli lite bråttom. Lägenheten som jag ska dela kommer vi att ha hela sommaren utom vid två enveckorsperioder då den redan var uthyrd, så då skulle jag iofs kunna dela med Er...ni sparar ju lite pengar då ivf. MVH

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in