Boende i Montpellier - Forum

2007-11-09 12:23   Ylva Mattiasson
Svensk-Fransk familj hyr ut 3 rum i nybyggd villa med pool. 15-22 kvm fullt möblerade med egen ingång, kitchenette och badrum. Centralt beläget med närhet till buss, tram, park, mataffär, universitet och Montpellier city center. €400-480/mån (inklusive el, vatten och internet wi-fi). Kontakta Ylva Mattiasson på 0033 467 474 451 (hem) eller 0033 629 771 802 (mobil) ylva_mattiasson@yahoo.se

Hyra rum i sommar
2007-11-22 16:46   Redigerat på begäran

Hej Ylva!

Mitt namn är (redigerat på begäran) och jag skriver beträffande din annons om att hyra rum i Montpellier. Jag är nämligen intresserad av att hyra ett rum hos er juni-oktober 2008 om det finns något ledigt.

För tillfället bor jag i Berlin och läser tyska, här ska jag också göra praktik i en månad hos en reklambyrå. I sverige studerar jag på Designhögskolan i Göteborg och kommer att åka till Zürich som utbytesstudent i februari. Nästa höst planerar jag att åka till Paris som utbytesstudent och har då planer på att läsa franska i Montpellier under sommaren.

Om ni är intresserade kan jag skriva och berätta mer om mig själv!

Mvh


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in