Boende i Madrid - Forum

2007-08-06 21:49   Isabelle
Hej! Jag ska åka ner till madrid för att plugga nu i slutet av augusti. Jag stannar minst till jul, men troligen längre. Jag söker ett rum i en lägenhet/någon eller några att dela med. Jag röker inte och har inga husdjur. Jag är tacksam för alla tips!

ett svar
2007-08-10 15:04   Björn
Hej Isabelle, Jag letar också efter boende och är just nu inne på att hyra i andra eller tredje hand från och med slutet av september. Det vill säga bo hos andra spanska studenter eller folk som arbetar men har rum över. Det kan man göra via easypiso.com. Det är alltså inte via något företag. Men jag är också intresserad av att hyra en större lägenhet(för drygt 800-1000 euro/månaden) och dela den med en, två eller kanske tre andra människor, killar som tjejer, från Sverige el andra länder. bjornsallqvist@hotmail.com

ett svar
2007-08-10 15:38   Björn
Mitt andra svar detta, det första försvann spårlöst eller kanske fick du det... jag vet inte. Hur som helst kan man hyra lägenheter i andra eller tredje hand och bo inneboende hos spanska studenter eller arbetare som har ett rum över, via hemsidan easypiso.com. kolla det! jag ska nämligen också ned o plugga... Iofs skulle jag gärna hyra en större lägenhet som man kan dela med flera personer, från sverige eller andra länder. Det kostar frygt 800-1000 euro/månaden. Intresserad?, hör av dig. bjornsallqvist@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in