Boende i Barca - Forum

2010-03-01 17:19   Jenny
post Rum i delad lägenhet, uthyres dagsvis, veckovis och månadsvis. Centralt belägen, med aircondition, terass, Internet... Pricer från 20€/natten! Maila mig för mer info! Jenny Olsson

RE: Boende i Barca
2010-03-22 15:45   Nathalie
Hej Jenny! Jag och en vän till mig ska besöka Instituto europeo di design i Barcelona den 9 april - 10 april och har för tillfället ingenstans att bo. Det kan vara så att vi får bo hos en bekant, men annars är vi väldigt intresserade av att hyra ett rum den natten. Vart ligger lägenheten? Jag kan ju passa på att fråga om du studerar där i Barcelona och vad du tycker om staden? Har du hört något om Instituto europeo di design? Vänligen,

RE: Boende i Barca
2010-05-04 11:19   Marcus Sahanen
Hej Jenny. Jag heter Marcus är 24 år och kommer från Gävle, Jag är rökfri och social person. Jag kommer att flytta ner till Barcelona runt den 13e maj för att börja jobba den 17e. Jag söker nu ett rum i ett trevligt område. Jag undrar om du fortfarande har ett rum ledigt? Isf hardu fler bilder och en adress jag kan kolla på google maps vart den ligger? Hur ser möjligheten ut att flytta in i mitten på Maj? Hoppas vi hörs, Marcus

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in