Barcelona HT 07 - Forum

2007-05-02 11:47   Amanda
Hejsan! Jag har planer på att fara till Barcelona och plugga spanska i början av augusti någon gång och vara borta i 3-4månader. Är det någon som har liknande planer skulle det vara kul om du hörde av dig, känns alltid lättare att fara iväg om man har någon kontakt att planera med :)..

Ang: Barcelona HT 07
2007-05-04 20:32   Iman
Tjena tjenen Jag ska också plugga spanska i ett halvår i Barcelona. Åker den 24 aug =) Men har inte bestämt mig för boendet än. Ska du bo på student rum? vilka åker du med? Adda mig gärna, eller maila Dovelamore_m@hotmail.com KramKram

Ang: Barcelona HT 07
2007-05-09 20:22   Rim
Hejsan! Jag e en 23 årig tjej som ska flytta till Barcelona i slutet på augusti! Jag är lite nervös men det ska bli riktigt skoj! Jag skulle gärna lära känna några lite innan jag åker ner.. Vänliga Hälsningar Rim Borén!

Ang: Barcelona HT 07
2007-05-19 21:56   Marcus
Hejsan! Jag funderar starkt på att åka till barcelona i höst o plugga spanska. Jag tänker nog vara där från början av september till slutet av december. Jag vill gärna känna några som man kan träffa o hitta på saker med, så mejla mig gärna. Jag är 28 år, glad o trevlig. Jag kommer oåka dit själv. Jag är inte helt hundra på vilken skola o vilket boende jag ska välja ännu. mac.jonsson (at) gmail.com Mvh Marcus

Ang: Barcelona HT 07
2007-07-08 19:49   kajsa
hejhej! jag funderar också på att åka till spanien nu i höst för att plugga spanska. men har inte bokat nått än. skulle va jättebra att prata med nån som också planerar att åka dit. jag är 19år. hör gärna av dej! /kajsa

Ang: Barcelona HT 07
2007-07-09 19:20   Emmi
Hejhej! Funderar oxå på att åka till barcelona i höst o plugga spanska i några veckor o sen bara bo där och jobba ett tag! är det nån som vet om det är lätt att få jobb och bostad där? Hör av er! =) Emmi

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in