2 tjejer som söker boende i Barcelona - Forum

2006-06-11 13:45   Fanny
Hej! Jag och min kompis tänkte dra ner till Barcelona i början-mitten av september. Vi vill stanna minst tre månader men gärna mer. problemet är då såklart lägenhet. Vi söker: En lägenhet som ligger relativt centralt. Behöver nödvändigtvis inte vara mitt i smeten. En inte allt för hög månads hyra. Max 350 euro i månaden. Om det är nån som behöver 2 inneboende så passar det perfekt eftersom det barah ade vart kul att flytta ihop med nån som kan staden. Hör av er till min mail adress!!!

Ang: 2 tjejer som söker boende i Barcelona
2006-06-29 13:41   Barcelona
Hej Fanny! vi är två tjejer (22 år) som ska flytta till Barcelona i September och söker också ett boende. Vi funderade på om ni är intresserade av att dela lägenhet med oss. Vi sitter just nu och söker febrilt...kontakta oss gärna Mvh Mia och Maria

Ang: 2 tjejer som söker boende i Barcelona
2006-07-04 12:13  
Hej! Jag fick inte tag på in mailadress. Kan du skriva den eller skriva till min mailadress? MVH/Fanny

Ang: 2 tjejer som söker boende i Barcelona
2006-07-05 10:42   mia och maria
Hejsan Fanny! vår mail är spetz_1227@hotmail.com Är ni intresserade av att dela lägenhet?? hör gärna av er. Mvh Mia och Maria

Ang: 2 tjejer som söker boende i Barcelona
2006-07-17 12:54   rum barcelona
Hej! Har 2 rum att hyra ut fran och med 1 sept. Ligger i borne, supercentralt! 350 eur/ man. Kram Klara

Ang: 2 tjejer som söker boende i Barcelona
2006-07-17 16:08  
Hej Klara. Det låter mycket intressant! Kan du maila mig på fannywiik@gmail.com snarast så kan vi tala vidare om saken! MVH/Fanny

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in