1.5:a i 2:a hand, Linköpings Innerstad - Forum

2013-07-25 07:49   Madeleine

P g a studier på annan ort hyr jag ut min mysiga lägenhet i 2:a hand på Trädgårdstorget i Linköpings Innerstad. Det är en 1.5:a på 40 kvm. Passar kanske bäst för någon som bor på annan ort och endast behöver hyra bostad under terminerna och inte under sommaren. Jag kommer att resa hem för att arbeta under sommarloven och behöver då bo i lägenheten själv. Lägenheten hyrs endast ut fullt möblerad, en termin eller ett läsår i taget. Möjlighet till förlängning av kontraktet finns under 3-5 år. Uthyres från 1 september men tidigare tillträde kan diskuteras. Hyresvärden gör en kreditprövning så jag förutsätter att du inte har några betalningsanmärkningar. Rökning och husdjur ej tillåtet.Svar till trollblink@lkpg.visit.se


RE: 1.5:a i 2:a hand, Linköpings Innerstad
2013-07-29 18:28   Cecilia Aspegren

Hej! Jag heter Cecilia (18 år) och ska börja på LiU nu i höst för att läsa sociologi 1, 30hp. Jag letar efter bostad just nu, och skulle gärna vilja veta lite mer om lägenheten du hyr ut! T.ex. pris, vad som ingår i hyran etc. Jag är djur- och rökfri. Skulle jättegärna vilja se någon bild om du har också! Jag länkar min mailadress här. Mvh, Cecilia


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in